Concernul DaimlerChrysler va investi 50 de milioane de euro intr-o noua fabrica, situata in orasul Pune din vestul Indiei, iar unitatea ar putea incepe productia in 2009, a declarat Wilfried Aulbur, director in cadrul DaimlerChrysler India Pvt. Ltd., citat de Reuters.
"Am achizitionat 100 de acri de teren (n.r. circa 400.000 de metri patrati) pentru noua uzina care va incepe sa produca in 2009", a declarat Wilfried Aulbur.

Unitatea va avea o capacitate de productie de 5.000 de autoturisme anual, fata de 4.000 de unitati anual atat cat produce concernul in prezent, la o fabrica inchiriata in Pune, relateaza NewsIn, citand Reuters. Activitatea din fabrica inchiriata aflata la Pune va fi mutata in noua unitate.

"Ne asteptam ca segmentul masinilor de lux sa creasca in viitorul apropiat, odata cu cresterea veniturilor, si credem ca noua fabrica ne va ajuta sa crestem si noi in segment", a mai spus directorul in cadrul DaimlerChrysler India Pvt. Ltd.

DaimlerChrysler a vandut in India 1.681 masini in primele opt luni ale anului, in crestere cu 22% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Concernul, care comercializeaza in special masini marca Mercedes-Benz in India, detine o cota de piata de 0,3% in aceasta tara.

Oficialul DaimlerChrysler a declarat ca in actuala fabrica de la Pune vor fi asamblate camioane de mare tonaj incepand cu sfarsitul acestui an, iar de anul viitor vor fi produse autobuze de lux.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri