Seful Audi, divizia de lux a producatorului german de automobile Volkswagen, a confirmat marti, la salonul auto de la Frankfurt, ca si-a propus sa majoreze vanzarile si profitul grupului in cursul anului 2007, relateaza Reuters, citat de NewsIn.
Directorul executiv al Audi, Rupert Stadler, prezent la salonul auto de la Frankfurt, a adaugat ca se asteapta ca firma pe care o conduce sa atinga obiectivul legat de majorarea vanzarilor anuale pana la 950.000 de unitati in 2007, depasind performanta din 2006, cand a vandut 905.000 automobile.

Audi a anuntat la sfarsitul saptamanii trecute ca vanzarile au crescut cu 9,5% in primele opt luni ale anului, pana la 656.000 unitati, inregistrand insa o scadere a ritmului de crestere a vanzarilor in cursul ultimei luni luate in calcul, din cauza unei reduceri a pietei de baza a grupului, Germania, unde ciclul de viata al modelelor A4 se apropie de sfarsit.

Noua versiune A4 produsa de Audi, ce va fi prezentata cu ocazia acestui salon auto, va intra pe piata la sfarsitul lunii noiembrie, printre optiuni numarandu-se posibilitate de a alege intre cinci modele diferite de motor, pretul de catalog fiind de aproximativ 26.000 euro (35.850 dolari).

Profitul net inregistrat de Audi in primul semestru al 2007 a crescut cu 67% pana la 679 milioane euro, datorita vanzarilor modelelor Q7 si TT, relateaza Reuters.

In ciuda faptului ca rivalii Mercedes-Benz si BMW sunt marci bine cunoscute in Statele Unite ale Americii, Audi nu a reusit insa la fel de bine sa isi impuna brandul si sa isi imbunatateasca vanzarile pe cea mai mare piata automobilistica din lume, acest factor afectandu-i cresterea.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri