Grupul francez PSA Peugeot Citroen si compania chineza Harbin Hafei Automobile Industry Group Co. vor sa investeasca 266 milioane dolari intr-o uzina producatoare de vehicule comerciale, in China, relateaza Reuters, citand o sursa apropiata proiectului.
Peugeot si Hafei au semnat in iunie un memorandum de intelegere prin care cele doua companii analizeaza posibilitatea de a fabrica vehicule comerciale cu mai putin de 10 locuri, in sistem joint-venture.

"Acordul final ar putea fi semnat la sfarsitul acestui an sau la inceputul anului 2008", a declarat sursa citata de Reuters.

Aceasta a mai adaugat ca suma totala pusa in comun, in parti egale, de catre cele doua companii va fi de aproximativ 266 milioane dolari, relateaza NewsIn.

Peugeot fabrica deja masini in China impreuna cu firma locala Dongfeng Motor, care este al treilea producator auto din tara. Modelele fabricate in China sunt Peugeot 307, Peugeot 206 si sedanul C-triomphe.

Intelegerea cu Hafei ar fi startul intrarii Peugeot pe piata vehiculelor comerciale, piata pe care Ford Motor si General Motors au patruns deja.

GM si Ford Motor produc in China camioane usoare, autobuze de dimensiuni mici si dube.

Peugeot planuieste sa lanseze 12 noi modele in China pana in 2010 pentru a putea face fata cererii de pe piata locala, care este in plina expansiune.

In prima jumatate a acestui an Peugeot a vandut 103.000 masini fabricate in parteneriat cu Dongfeng, in crestere cu 2% fata de perioada corespunzatoare a anului trecut.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri