Romcar, importatorul Ford in Romania, estimeaza ca va vinde peste 18.000 de automobile anul acesta, cu 40% mai mult decat anul trecut, dupa ce in primele opt luni ale anului, vanzarile au crescut cu 56%, a spus citat de NewsIn, directorul general Romcar, Catalin Gavra.
"In ritmul in care creste piata, noua tinta este sa vindem peste 18.000 de automobile, dar in acest moment avem constrangeri de productie, deoarece Ford lucreaza pe niste previziuni, iar noi, la finele anului trecut ne gandeam ca vom vinde 15-16.000 de unitati in 2007, ulterior am crescut la 17.000, acum la 18.000, iar capacitatea de productie nu permite o schimbare atat de frecventa a cotei. Credem ca 18.000 este un obiectiv tangibil, iar in masura in care exista productie, eu cred ca ne putem gandi si la mai mult, nu as spune 20.000, dar cu siguranta peste 18.000", a spus directorul general Romcar.

El a mentionat ca Fiesta diesel, Transit si noul Mndeo sunt modelele la care timpii de asteptare sunt mai mari.

Gavra a estimat ca Romcar va vinde anul acesta automobile in valoare de 240 - 250 milioane euro.

Romcar a vandut in primele opt luni 12.648 de automobile, cu 56% peste cele 8.105 vandute in perioada similara a anului trecut. Fiesta a fost in primele opt luni cel mai bine vandut model Ford, cu aproape 4.200 de unitati, urmat de Focus, cu peste 3.100. Noul Mondeo si-a gasit 630 de clienti in cele doua luni de comercializare, rezultat considerat de Gavra ca fiind peste asteptari.

Romcar face parte din grupul Tiriac Auto si este reprezentantul marcii Ford in Romania din anul 1992 si dispune de o retea de 26 de locatii in intreaga tara. Importatorul aduce pe piata romaneasca 13 modele Ford, atat din gama autoturismelor, cat si din cea a autovehiculelor comerciale usoare. Anul trecut, compania a vandut 12.844 de automobile.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri