Profitul operational Mercedes-Benz Cars a fost in al treilea trimestru de 1,3 milioane de euro. Cresterea de la 850 milioane de euro, atat cat s-a inregistrat in perioada corespondenta din 2006, a fost posibila pe fondul dezvoltarii unor noi modele care au impulsionat vanzarile celor din Stuttgart. Veniturile diviziei de automobile au fost de 14,1 milioane de euro in trimestrul al treilea, cu un plus de 12%.
In ultimul trimestru Mercedes-Benz a comercializat 337.300 automobile in crestere cu 10% fata de perioada Iulie-Septembrie 2006. Brandul Smart a vandut in aceeasi perioada 26.900 de unitati, in crestere cu 9% Vehiculele comerciale ale germanilor s-au vandut in 308.000 exemplare, reprezentand un record trimestrial si o crestere de 9% fata de trimestrul al treilea din 2006. Divizia de camioane a inregistrat o scadere a vanzarilor, in aceasta perioada, de 14% fata de T3 2006, pana la 117.700 de unitati.
In Romania in primele noua luni ale anului s-au comercializat 4948 de vehicule purtand sigla Mercedes si 44 de Smarturi. In luna septembrie vanzarile au fost de 560 de unitati pentru marca fanion a Daimler A.G., marca specializata in vehicule de oras Smart livrand doar 3 unitati.
Pana la sfarsitul anului germanii spera sa vanda 2,1 milioane de automobile si vehicule comerciale, o valoare care se va pastra la aceeasi magnitudine ca in 2006. Pana in 2010 insa, Daimler ridica stacheta cu 10%, in ceea ce priveste vanzarile.
Daimler AG, urmasul grupului DaimlerChrysler, a luat fiinta in 1998, cand Daimler-Benz, proprietarul Mercedes-Benz, a preluat corporatia americana Chrysler. Noua entitate nu a avut un mariaj indelungat, in luna Mai a acestui an nemtii cedand entitatea americana catre Cerberus Capital Management. Pe 4 octombrie 2007, s-a hotarat intr-o Adunare Extraordinara a Actionarilor sa se adopte denumirea Daimler A.G.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: