BMW, cel mai mare producator de autoturisme premium din lume, a raportat o crestere cu 6,3% a profitului inainte de impozitare din al treilea trimestru din 2007, sub asteptarile pietei, insa si-a reafirmat estimarile pe tot anul curent, informeaza Reuters, citat de NewsIn.
Profitul inainte de impozitare a crescut la 765 milioane euro (1,11 miliarde dolari), mult sub estimarile celor 20 de analisti chestionati de Reuters, de 913 milioane euro, din cauza inregistrarii unor profituri sub asteptari la divizia de baza producatoare de automobile si a pierderilor ridicate din sectorul "reconcilierilor".

"Vanzarile pe segmente au fost afectate de fluctuatiile cursurilor de schimb, de pretul ridicat al materialelor si de cresterea costurilor cu demararea productiei de modele noi, precum si a cheltuielilor de cercetare si dezvoltare", a anuntat compania.

BMW estimeaza in continuare profituri record pentru acest an, din care exclude castigul de 372 milioane euro inregistrat in 2006 din obligatiunile emise de Rolls-Royce, convertite in actiuni.

La sfarsitul lunii septembrie, fiind doar de un an in functie, directorul executiv Norbert Reithofer a dezvaluit rezultatele strategiei BMW, care ar trebui sa atraga o crestere profitabila a companiei in urmatorii zece ani.

In ciuda planurilor de a vinde peste doua milioane de autoturisme pana in 2020, de a economisi 6 miliarde euro din costurile viitoare si de a creste marja operationala a diviziei de automobile la 8-10% pana in 2012, Reithofer a fost criticat de investitori.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri