Compania Midocar, dealer Volkswagen si Audi, estimeaza ca va vinde anul acesta 1.500 de automobile, peste tinta estimata initial, pe fondul vanzarilor din segmentul flotelor.
In primele zece luni ale acestui an Midocar a comercializat 940 de autoturisme Volkswagen, aducand cifra estimata pentru inchiderea anului 2007 la 1.150 de unitati pentru marca. Rezultatele inregistrate au depasit cu 19% estimarile pe care reprezentantii Midocar le facusera pentru acest interval si cu 22% pe cele din aceeasi perioada a anului 2006.

Cifrele inregistrate de catre Midocar au fost influentate si sustinute si de vanzarea de autoturisme Volkswagen clientilor de flota. Novartis Pharma a contractat 27 de Volkswagen Passat si Golf, care au completat flota deja existenta de 136 de autoturisme, Midocar a mai livrat 20 de unitati catre Hewlett Packard si 33 de Volkswagen Polo catre Bunge. Printre clienti se mai numara Oracle, Romastru Trading, Novo Nordisk si Johnson & Johnson.

De la inceputul anului si pana la aceasta data Midocar a comercializat 1.298 de autovehicule, previziunea pentru intregul an fiind de 1.500 de unitati, mai mentioneaza compania, in comunicat.

Infiintat in 1992, Midocar a fost primul dealer Volkswagen de pe piata romaneasca si a comercializat, in cei 15 ani de activitate, peste 7.200 de autovehicule.

Midocar a terminat anul trecut cu un profit brut de 8,1 milioane lei (2,3 milioane euro), dupa ce in 2005 inregistrase un profit brut de 3,82 milioane lei (1,1 milioane euro). Cifra de afaceri a companiei a urcat usor pana la 72,78 milioane lei (20,7 milioane euro), dupa ce in 2005 a fost de 71,11 milioane lei (19,6 milioane euro).

Numarul mediu de angajati a urcat cu putin peste 10%, de la 137 la finele lui 2005, la 154 un an mai tarziu.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri