Producatorul japonez de automobile Mazda a vandut in perioada ianuarie-noiembrie 2007, peste 850 de unitati, in crestere cu 143% comparativ cu intervalul similar din 2006, cresterea avand loc concomitent cu extinderea retelei de dealeri in Iasi, Sibiu si Pitesti.
Mazda a vandut in Romania in luna noiembrie, 145 de vehicule, inregistrand o crestere de 154% fata de aceeasi luna a anului anterior. Principalele modele care au contribuit la crestere au fost Mazda3, cu 60 de unitati si Mazda BT-50, cu 33 de unitati. Acestea sunt urmate de SUV-ul CX-7, care a totalizat vanzari de 22 de unitati in noiembrie.

"Suntem optimisti in privinta atingerii obiectivului de 1.001 unitati pana la finele anului in curs. In prezent, cel mai mare numar de comenzi se inregistreaza pentru noua Mazda2. Acest lucru ne ofera perspective de vanzari foarte bune pentru decembrie", a declarat country manager al Mazda in Romania, Cristian Rigu.

Potrivit conducerii companiei, in paralel cu vanzarile, numarul dealerilor se afla de asemenea in crestere. Un nou showroom a fost inaugurat la Iasi in urma cu cateva zile, iar alte doua vor urma in decembrie, in Sibiu si Pitesti. La sfarsitul anului 2007, reteaua de vanzari Mazda din Romania va fi compusa din zece dealeri, urmand ca alti sase sa fie activi pana la jumatatea lui 2008.

Producatorul japonez de automobile Mazda ar putea comercializa 1.600 de masini anul viitor pe piata romaneasca, in crestere cu 60% fata de tinta pentru anul acesta, potrivit declaratiilor facute la SIAB de catre directorului Mazda Romania, Cristian Florin Rigu.

Ford Motor Co. detine o treime din producatorul nipon Mazda. Compania construieste aproximativ trei sferturi din vehiculele proprii in Japonia. In 2006, Mazda a construit 966.500 vehicule in Japonia si 344.000 in unitatile de peste hotare, iar vanzarile globale inclusiv alte automobile construite sub brandul Mazda s-au ridicat la 1,23 milioane unitati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri