Romcar, importatorul Ford in Romania, a anuntat ca a ajuns la 30 de locatii de distributie si 30 de unitati de service ca urmare a deschiderii de cinci noi complexuri integrate, in urma unei investitii de peste 12 milioane de euro.
Cele cinci noi complexuri au fost inaugurate in Bucuresti (Colina Motors), Targoviste (Proleasing), Bistrita (Vall Auto), Slatina (Plus Auto) si Oradea (Casa Auto). Insumand o suprafata construita de peste 15.000 mp, complexurile includ atat spatii destinate expunerii modelelor cat si unitati de service dotate cu echipamente si utilaje moderne.

"Suntem bucurosi ca putem marca 15 ani de activitate cu rezultate deosebite: extinderea retelei cu inca cinci noi locatii moderne inaugurate in decurs de o luna, precum si depasirea recordurilor proprii de vanzari in ultimele doua luni", a declarat directorul general Romcar, Catalin Gavra.

Pentru anul 2008 Romcar isi propune sa ajunga la 45 de locatii de distributie acoperind astfel si toate resedintele de judet din tara. "Extinderea retelei Romcar este unul din obiectivele noastre prioritare", a mai spus Catalin Gavra.

Romcar si partenerii sai din retea au vandut in perioada ianuarie-noiembrie 2007 peste 19.500 de unitati, mai mult cu 69% fata de perioada similara a anului trecut. Pana la sfarsitul anului sunt estimate vanzari de peste 21.000 unitati, cu 3.500 mai mult decat obiectivele propuse initial pentru anul 2007.

Romcar este reprezentantul marcii Ford in Romania din anul 1992 si aduce pe piata romaneasca 14 modele Ford, atat din gama autoturismelor, cat si din cea a autovehiculelor comerciale usoare. Ford Motor Company este unul din liderii industriei mondiale de automobile, activitatile sale de productie si distributie desfasurandu-se pe mai mult de 200 de piete, pe sase continente.




Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri F