Compania Romcar, importatorul marcii Ford in Romania, estimeaza ca va realiza anul acesta o cifra de afaceri de circa 340 milioane euro, in crestere cu circa 23% fata de 2007, pe baza cresterii numarului de masini comercializate.
"Anul acesta credem ca vom realiza o cifra de afaceri de circa 340 milioane euro, fata de cele 275 milioane euro cifra de afaceri pe care am avut-o anul trecut", au declarat oficialii Romcar, potrivit NewsIn. Acestia au precizat ca majorarea cifrei de afaceri se bazeaza in principal pe cresterea numarului de automobile vandute.

Importatorul marcii Ford in Romania, Romcar, estimeaza ca va comercializa 26.000 de unitati anul acesta, cu 19,6% mai mult decat anul trecut si cu 1.000 de unitati peste estimarile initiale, potrivit reprezentantilor companiei.

Compania a comercializat 21.732 autovehicule anul trecut, cu 69,2% mai multe decat in 2006. Dintre modelele Ford, masina de clasa mica Fiesta si-a gasit cei mai multi cumparatori (6.793 masini) in 2007, urmata de Focus, pentru care au optat 6.745 clienti. Pe locul trei se afla vehiculul comercial Transit (3.737 unitati), urmat de Fusion (1.836 masini) si de Mondeo (1.484 unitati).

Reteaua de distributie si service a Ford numara 33 de complexuri auto integrate, cu facilitati de vanzare, service, piese si accesorii. Pentru anul 2008 Romcar isi propune sa ajunga la 45 de locatii de distributie acoperind astfel toate resedintele de judet din tara.

Romcar este reprezentantul marcii Ford in Romania din anul 1992 si aduce pe piata romaneasca 14 modele Ford, atat din gama autoturismelor, cat si din cea a autovehiculelor comerciale usoare. Ford Motor Company este unul din liderii industriei mondiale de automobile, activitatile sale de productie si distributie desfasurandu-se pe mai mult de 200 de piete, pe sase continente.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri