Trenul Gefco va avea o ritmicitate de patru garnituri complete pe saptamana, estimandu-se un volum anual de aproximativ 50.000 de vehicule pentru 2008. Pentru a asigura un flux optim de incarcare a vagoanelor, Gefco Romania a implantat la uzinele Dacia de la Mioveni propria divizie de operatori formata dintr-o echipa de sapte persoane. Fluxul feroviar saptamanal este asigurat de Gefco Romania prin 60 de vagoane speciale importate din Franta din flota de peste 4.000 operata de companie la nivel global.
Prin proiectul implementat de Gefco Romania, peste 95% din autovehiculele Logan destinate exportului catre Franta, Spania, Tunisia si Algeria vor ajunge la operatorul portuar din Constanta pe cale ferata, restul de 5% fiind transportat tot de Gefco cu autocamioane speciale.
Gefco Romania opereaza pe piata locala din 2005. Compania ofera servicii de transport de autovehicule si logistica auto, transport de marfuri terestru, aerian si maritim si servicii de logistica industriala atat pentru clienti din Romania cat si pentru clienti din strainatate care deruleaza operatiuni pe piata locala.
Gefco Romania opereaza in prezent doua depozite logistice la Arad (1,300 metri patrati) si la Bucuresti (1,400 metri patrati) si o platforma destinata activitatii logistice auto la Curtici cu o capacitate de stocare de peste 3,000 de autovehicule. Printre clientii importanti ai Gefco Romania se numara Peugeot-Citroen, Dacia Renault, Total Lubrifin, John Deere, Delphi etc.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: