Numarul doi mondial in productia de camioane, Volvo, a anuntat, miercuri, o crestere mai mica decat se astepta pentru al patrulea trimestru din 2007, insa si-a mentinut estimarile privind cresterea vanzarilor in Europa, cea mai mare piata a sa, informeaza Reuters, citat de NewsIn.
Castigurile inainte de impozitare au crescut la 5,61 miliarde coroane suedeze (885 milioane dolari) fata 5,23 miliarde coroane suedeze acum un an, sub estimarile a 16 analisti chestionati de Reuters, de 6,08 miliarde coroane suedeze.

Rezultatele financiare au fost marcate de provizioane de 370 milioane coroane suedeze pentru cheltuieli legate de garantii la motoare in America de Nord.

Producatorii de camioane au facut fata cererii robuste din ultimii ani in Europa, in special cererilor venite de pe piata camioanelor de mare tonaj din Europa de Est.

Acestia au inceput sa depuna eforturi pentru a-si extinde capacitatea de productie, odata cu cererea puternica, ce a luat prin surprindere mai multe companii, timpul dintre efectuarea comenzilor si onorarea lor marindu-se considerabil.

In timp ce perspectivele sumbre asupra economiei au determinat anumiti analisti sa estimeze o incetinirea a cresterii economice in Europa, Volvo si-a mentinut asteptarile privind o crestere economica de 5-10% pe piata europeana de camioane in acest an.

Fata de piata din SUA, Volvo nu are estimari foarte optimiste. Vanzarile la camioanele de mare tonaj in SUA au scazut la inceputul anului trecut, odata cu noile reglementari privind emisiile de gaze cu efect de sera.

De atunci, criza creditelor din SUA a umbrit perspectiva unei cresteri a vanzarilor in trimestrele ce vor urma. Potrivit Volvo, piata din America de Nord va inregistra aproximativ aceleasi vanzari ca in 2007.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri