Constructorul Renault-Nissan va forma impreuna cu partenerul rus Avtovaz "cel de-al treilea producator de automobile la nivel mondial", a declarat, joi, presedintele grupului franco-nipon, Carlos Ghosn, afirmand ca semnarea unui acord se va face saptamanile urmatoare, anunta Reuters.

"In ziua in care grupul franco-nipon va semna cu Avtovaz", grupul Renault-Nissan-Avtovaz va deveni "numarul trei la nivel mondial in productia de automobile", a afirmat Ghosn in cadrul unei conferinte de presa din Paris.

Ghosn a estimat ca "este posibla semnarea unui acord in urmatoarele saptamani".

Renault va achizitiona 25% din Avtovaz, devenind "singurul partener strategic", a precizat Ghosn, adaugand ca Renault se afla la ora actuala in faza de analiza aprofundata a registrelor contabile ale companiei ruse.

"In cadrul acordului pe care il negociem, Avtovaz a acceptat ca volumele vor fi considerate ca volume al grupului Renault", a explicat acesta.

Numarul de vehicule vandute de catre cei trei constructori, un pic sub 2,5 milioane pentru Renault acum un an, 3,7 milioane pentru Nissan si 880.000 pentru Avtovaz, "depaseste sapte milioane de autoturisme, transformand uniunea celor trei in cel mai mare producator de autoturisme la nivel mondial", a adaugat Ghosn.

Primele doua grupuri la nivel mondial, General Motors si Toyota, au vandut peste noua milioane de vehicule in 2007.

Acordul cu Avtovaz va permite Renault sa "joace un rol important in dezvoltarea pietei de autoturisme din Rusia", a spus Ghosn.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri