Valoarea totala a vanzarilor Setra Premium Bus in Romania a ajuns la aproximativ 8,5 milioane de euro in anul 2007, a declarat, directorul de marketing si vanzari a reprezentantului Setra in Romania, Maria Barladianu, informeaza NewsIn.

Maria Barladianu a explicat ca anul 2007 a fost unul mai slab decat cel dinainte, dar Setra Premium Bus a reusit sa vanda 22 autocare si doua autobuze noi. De asemenea, in 2007, reprezentanta Setra in Romania a comercializat 11 autocare si cinci autobuze second-hand.

Setra Premium Bus Romania intentioneaza ca in 2008 sa depaseasca numarul de vanzari inregistrat in 2006 al autocarelor noi, cand s-au comercializat 26 de unitati.

La inceputul acestui an, Setra Premium Bus inregistra deja 16 comenzi pentru autocare noi, in valoare totala de aproximativ patru milioane de euro.

Potrivit reprezentantei Setra Premium Bus, cele 16 comenzi au fost date deja in productie, iar termenul de livrare este de trei sau patru luni.

Setra Premium Bus este unicul reprezentant al marcii Setra in Romania si Republica Moldova. Compania comercializeaza autocare si autobuze noi din stoc, in cazul in care acestea sunt disponibile, sau la comanda, caz in care clientii isi pot configura singuri gama de dorari cu care autovehiculele sunt prevazute, ceea ce duce si la o optimizare a pretului final platit.

De asemenea, Setra Premium Bus comercializeaza autocare si autobuze rulate, apartinand nu numai marcii Setra, ci si marcilor MAN, Scania, Bova, Mercedes, Neoplan, sau Volvo.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri