Importatorul si ditribuitorul Ford in Romania, Romcar, va investi anul acesta 22,5 milioane euro pentru extinderea retelei de distributie si service in 15 noi locatii din tara, a declarart directorul general al Romcar, Catalin Gavra, citat de NewsIn.

Potrivit lui Gavra, extinderea retelei Romcar in cele 15 noi locatii va avea loc pana la sfarsitul acestui an. Importatorul si distribuitorul Ford se va extinde in principal in acele zone ale tarii in care Romcar e mai putin prezent si va cuprinde orase precum Braila, Piatra Neamt si Suceava, dar sunt vizate si doua noi centre in Bucuresti.

"Obiectivul nostru este acela ca in cel mai scurt timp un posesor de Ford sa nu depaseasca 60 km pana la prima unitate service", a spus Catalin Gavra.

Reprezentantul Romcar, a mai precizat faptul ca in 2008 compania doreste si dezvoltarea de noi produse si servicii pentru clientii Ford, in viitor fiind posibila chiar lansarea unor servicii financiare.

Totusi, potrivit lui Gavra, momentan Romcar se axeaza in principal pe importul si distributia de autovehicule precum si pe activitatile de service intrucat exista o oferta foarte bogata pe piata serviciilor financiare care poate satisface nevoile actualilor clienti, dar si a celor potentiali.

Reteaua Romcar numara in prezent 30 de centre de distributie si service urmand ca la finalul anului 2008 sa ajunga la 45 de unitati in toata tara.

Romcar estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de 340 milioane de euro, cu 25% mai mare decat valoarea inregistrata in 2007 de 275 milioane de euro. Pentru acest an, Ford isi propune sa comercializeze peste 26.000 de unitati, cifra corespunzatoare unei cresteri de circa 20%.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri