Compania de automobile Toyota va initia o campanie de promovare a modelului Corolla sedan folosind, in schimbul a 4 milioane de dolari, strategia siteului YouTube.
Campania desfasurata de Toyota Motor Corp. este una din cele mai elaborate si mai scumpe din istoria YouTube. Producatorul de masini a platit aproximativ 4 milioane de dolari (2,6 milioane euro) pentru alianta site-ul detinut de Google.

Exista o lipsa de conexiune intre publicitate si consumatori pe siteurile sociale, desi marketingul online a cunoscut, in ultima vreme, un avant extraordinar, informeaza MediaBuyerPlanner.com.

In timp ce reclamele scad in continut, advertisingul, ca domeniu, creste considerabil – prin bannere si videoclipuri publicitare. Publicitarii urmaresc sa capitalizeze popularitatea siteurilor, care se relanseaza prin jocuri si alte continuturi interactive.

Toyota i-a determinat pe cei de la YouTube sa-si extinda standardele ofertei de promovare si sa revina cu o alternativa optimizata pentru serviciile de acest gen. Astfel, a luat nastere o noua zona pe siteul YouTube, dedicata in totalitate producatorului de automobile Toyota.

Aceasta parte a siteului social , “Best in Jest”, reuneste toate videoclipurile comice postate saptamanal de catre compania Toyota, care fac parte din categoria celor promovate de companie. Totodata, producatorul de autovehicule ofera utilizatorilor care uploadeaza videoclipuri amuzante pe site posibilitatea de a castiga 25.000 de dolari (16.265 euro), potrivit MediaBuyerPlanner.

Stilul de promovare al produselor Toyota este unul inovativ, insa el nu poate fi la fel de viabil in cazul altor advertiseri. Asa cum a fost conceputa, campania necesita prea mult timp si prea multi bani investiti, dupa cum opineaza oficiali ai YouTube.

YouTube, a inregistrat 66,2 milioane de vizitatori unici in Statele Unite in ianuarie 2008, potrivit unui studiu efectuat de Nielsen Online.



Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri