Vanzarile de autoturisme ale Daimler AG pe piata din Statele Unite ale Americii (SUA) au scazut cu 3,7% in luna martie 2008 fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 22.542 unitati (Mercedes-Benz si smart) comercializate, au aratat oficialii companiei.

Potrivit comunicatului Daimler AG, desi vanzarile au scazut in luna martie 2008, in primul tirmestru al acestui an, Mercedes-Benz SUA (MBUSA) si-a mentinut o crestere de 3% a vanzarilor totale, ajungand la 57.647 autoturisme comercializate in primele trei luni ale anului 2008, fata de 55.985 unitati comercializate in primul trimestru al anului trecut, astfel incat vanzarile pentru aceasta perioada au atins cel mai mare nivel inregistrat in istoria companiei.

Printre cele mai importante cresteri ale vanzarilor de la Mercedes-Benz pe piata americana se numara autoturismele Clasa C, cu 39,6% si Clasa M, cu o crestere de 28,5%.

Pe de alta parte, smart SUA a comercializat 3.476 unitati, dintre care 1.734 masini au fost vandute in luna martie.

De asemenea, smart SUA a inregistrat in primul trimestru al anului 2008 peste 30.000 de rezervari din partea clientilor, continuand sa faca livrari in functie de aceste comenzi. Vanzarile smart in SUA au inceput la jumatatea lunii ianuarie 2008, iar compania detine in prezent 67 centre operationale pe piata respectiva.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
SUA investeste 1 mld dolari in tarile Initiativei Celor Trei Mari
Setari Cookie-uri