General Motors va construi o fabrica de 200 de milioane de dolari (126 milioane euro) in Brazilia, unde va produce motoare si componente auto, potrivit Automotive News.
Productia va incepe in al patrulea trimestru din 2009 si, odata cu lansarea fabricii, GM va angaja 500 de muncitori si va genera in mod indirect inca 1.300 de slujbe.

“Decizia de a construi o noua fabrica in Brazilia este esentiala pentru strategia companiei noastre de a ne mari capacitatea de productie in aceasta regiune”, a afirmat Jaime Ardila, presedinte General Motors Brazilia.

Fabrica situata langa Sao Paulo va detine capacitatea de a construe anual 120.000 de motoar. La capacitate maxima, fabricava functiona in trei schimburi.

Anul trecut, General Motors a investit 500 de milioane de dolari (315 milioane euro) in unitatea braziliana pentru a crea masini de dimeniuni mici si pentru a dezvolta centrul de producere respectiv, relateaza Automotive News. De asemenea, GM a sustinut faptul ca Brazilia reprezinta unul din principalele centre care se ocupa cu designul camioanelor de dimensiuni mijlocii.

Automobilele si camioanele mijlocii sunt create pentru pietele emergente, au mentionat oficialii GM.

“General Motors a desemnat Brazilia ca fiind una dintre cele sase importante centre de producere a motoarelor pentru automobile”, a sustinut Maureen Kempston Darkes, vicepresedinte si presedinte al GM in America Latina, Africa si Orientul Mijlociu.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri