Mitsubishi Motors dezvolta un nou proiect auto, care presupune crearea unei masini low-cost pentru piata mondiala, ce va fi scos la vanzare in 2010, conform Automotive News.
Noul automobil va fi lansat in Europa, China si in zona de sud-est a Asiei, dupa cum afirma presedintele companiei auto, Osamu Masuko.

Astfel, Mitsubishi doreste sa ofere un mini pentru piata japoneza si un subcompact pentru celelalte tari in care va lansa modelul low-cost.

Masinile mini din Japonia sunt limitate, prin lege, la un motor nu mai mare de 660 de cilindri si la 134,4 inch in lungime si 60 inch in latime, enunta Automotive News.

Automobilele mini sunt populare in Japonia, multumita taxelor blande impuse de guvernamant, dar si datorita preturilor de vanzare scazute si eficientei cu care se deplaseaza.

Piata auto japoneaza este ocupata, in proportie de o treime, numai de masinile mini.

Compania planuieste sa creeze masini mai flexibile, din punct de vedere al design-ului, care sa atraga si cumparatori din afara Japoniei, sustine Masuko.

“Masinile mini sunt slabe dintr-o anumita perspectiva, pentru ca strategia de a produce masini unice nu mai este valida”, a opinat presedintele Mitsubishi.

Detaliile referitoare la volumul productiei inca sunt incerte, adauga acesta.

Modelul subcompact cel mai popular al Mitsubishi este Colt. Acesta va fi recreat la dimensiuni mai mici si va fi asemanator unui automobil mini.

In plus, seful companiei producatoare de masini a enuntat ca autovehiculele vor fi fabricate in apropierea locurilor unde se vor vinde.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri