Producatorul de automobile Renault a raportat in primul trimestru din 2008 vanzari in crestere cu 4,2%, echivalentul a 10,20 miliarde de euro, potrivit Forbes.
Grupul auto estimase pentru aceasta perioada un venit total de 9,79 de miliarde de euro, rezultatul final din T1 fiind peste asteptarile companiei.

Totusi, vanzarile la masini au scazut in primele luni din 2008, vanzarile companiei fiind de 10,25 de miliarde de euro.
In primul trimestru, Renault a vandut 30.430 de modele Laguna si 36.430 de masini Twingo. Vanzarile au urcat cu 6,3% in Franta, ca urmare a mixului favorabil al modelelor si preturilor.

Compania auto se va concentra, in acest an, pe reducerea costurilor si pe marirea profitabilitatii.

“Bazandu-ne pe aceeasi strategie, ne vom mentine obiectivele anuntate la inceputul acestui an, desi mediul global financiar si tensiunile economice ne-au influentat negativ in ultimele noua luni”, a declarat producatorul auto.

Compania a postat, trimestrial, vanzari cu 6,5% mai mari ale unitatilor automobilistice, fiind ajutata de lansarea pe piata a unor modele noi, relateaza Reuters.

Vanzarile unitatilor de automobile achizitionate prin servicii de finantare au inregistrat, si ele, o crestere de 3,9%, la 506 milioane de euro, fata de 487 de milioane, cat prevazuse compania.

Astfel, grupul Renault a vandut 638.554 de autovehicule, in special datorita regiunilor extra-europene, procentul de crestere pe piata asiatica si pe cea africana fiind de 41,7%, iar pe cea din America Latina, de 10,5%.

Renault are un target operational marginal de 4,5%, fata de 3,3%, cat estima in 2007, si tinteste vanzari mai mari cu 10% .
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri