Totusi, vanzarile la masini au scazut in primele luni din 2008, vanzarile companiei fiind de 10,25 de miliarde de euro.
In primul trimestru, Renault a vandut 30.430 de modele Laguna si 36.430 de masini Twingo. Vanzarile au urcat cu 6,3% in Franta, ca urmare a mixului favorabil al modelelor si preturilor.
Compania auto se va concentra, in acest an, pe reducerea costurilor si pe marirea profitabilitatii.
“Bazandu-ne pe aceeasi strategie, ne vom mentine obiectivele anuntate la inceputul acestui an, desi mediul global financiar si tensiunile economice ne-au influentat negativ in ultimele noua luni”, a declarat producatorul auto.
Compania a postat, trimestrial, vanzari cu 6,5% mai mari ale unitatilor automobilistice, fiind ajutata de lansarea pe piata a unor modele noi, relateaza Reuters.
Vanzarile unitatilor de automobile achizitionate prin servicii de finantare au inregistrat, si ele, o crestere de 3,9%, la 506 milioane de euro, fata de 487 de milioane, cat prevazuse compania.
Astfel, grupul Renault a vandut 638.554 de autovehicule, in special datorita regiunilor extra-europene, procentul de crestere pe piata asiatica si pe cea africana fiind de 41,7%, iar pe cea din America Latina, de 10,5%.
Renault are un target operational marginal de 4,5%, fata de 3,3%, cat estima in 2007, si tinteste vanzari mai mari cu 10% .
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: