Mazda a inregistrat, in 2007, un profit de 1,55 miliarde de dolari (984 milioane euro), cu 2% mai mult decat in anul precedent, iar Honda a anuntat o crestere in profit de 5,77 miliarde de dolari (3,66 miliarde euro), cu un plus de 1,3% peste cel din 2006, conform Motor Authority.
Producatorul de automobile Mazda a intrecut estimarile analistilor si a vandut anul trecut 1.363.000 de unitati automobilistice in toata lumea.

Compania este increzatoare in ceea ce priveste nivelul vanzarilor pentru anul in curs, in ciuda cresterii pretului la carburanti si a cererii scazute de masini in Statele Unite si Japonia, cele mai mari piete de desfacere ale Mazda.

Totodata, producatorul de masini se asteapta sa creasca vanzarile, la 1,48 milioane de unitati, potrivit Motor Authority.

Lansarea unui numar semnificativ de modele noi pe piata (Mazda2, Mazda6 si modelul CX-9), pe parcursul anului trecut, a ajutat compania auto sa raporteze un rezultat puternic.

In plus, Mazda a vandut in primul trimestru din acest an 626 de masini in Romania, fata de 97 de unitati comercializate in aceeasi perioada a anului trecut, luna martie reprezentand un record in istoria marcii pe piata autohtona.

De asemenea, constructorul japonez Honda a inregistrat in 2007 o crestere a vanzarilor de autoturisme pe piata romaneasca de 292,4% fata de anul 2006, comercializand nu mai putin de 1.970 de masini.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri