Vanzarile marcii Peugeot au fost urmate de Piaggio (75 de scutere), Yamaha (57 motociclete comercializate) si Honda, cu 49 de motociclete vandute. Vanzari insemnate au inregistrat si marcile KTM (35 unitati), Aprilia (30 de vehicule vandute),Suzuki (27) si Harley Havidson, cu 24 de vehicule comercializate.
Procentual, cele mai mari cresteri au fot inregistrate de marcile Gillera si Vespa, cu cate 1.000% crestere fiecare, urmate de Piaggio, cu o crestere de 971,4%. Totusi, aceste cresteri procentuale fata de vanzarile inregistrate in aceeasi perioada a anului trecut au fost date de volume ale vanzarilor relativ mici. Astfel, marcile Gillera si Vespa au reusit comercializarea a 11 unitati fiecare, in timp ce Piaggio a comercializat 75 de vehicule in acest an, fata de perioada similara din 2007.
Pe de alta parte, sapte marci au inregistrat o scadere a vanzarilor in primul trimestru al acestui an comparativ cu perioada similara a anului trecut. Astfel, marca Gelly nu a reusit sa vanda nici o unitate in 2008, in timp ce in perioada similara a anului 2007 a reusit comercializarea a 28 de vehicule. De asemenea, in timp ce marca ZY a comercializat in primul trimestru din 2007 un numar de 7 vehicule, in 2008 nu a reusit nici o vanzare. Regrese ale vanzarilor au fot inregistrate si in cazul marcilor Suzuki, Triumph, Malaguti, Manet si Tomos.
In primul trimestru al anului trecut au fot comercializate 387 de vehicule motorizate cu doua roti, in timp ce de-a lungul intregului an 2007 au fost vandute 3.141 de unitati, in crestere cu 78,7% fata de 2006. in anii 2005-2007 piata vehiculelor motorizate cu doua roti a crescut constant, dupa ce in perioada 2003-2004 a stagnat.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: