Partenerul oficial al Ferrari pe piata locala, Forza Rossa inaugureaza azi primul showroom Ferrari din Romania, investitie ce se ridica la suma de cinci milioane de euro, iar comenzile acopera deja oferta pana in 2009.
"Investitia se ridica la suma de cinci milioane de euro si vine din partea Forza Rossa. Vom comercializa aici toate modelele Ferrari, printre care si seriile limitate precum modelul sport Ferrari 430 Scuderia sau cel mai conservator, cu patru usi, Scaglieti One-to-One", a declarat directorul de comunicare al companiei, Roxana Valcu, citata de NewsIn.

Aceasta a adaugat ca prin aceasta investitie Forza Rossa spera sa atraga si clienti din statele vecine.

Valcu a adaugat ca pentru Romania a fost alocata o cota anuala de minim zece si maxim 15 unitati din productia uzinei italiene. "Deja avem comenzi pentru anul 2009, iar timpul de asteptare este cuprins intre 12 si 24 de luni", a adaugat directorul de comunicare al Forza Rossa.

Forza Rossa Center, situat in Otopeni, este primul showroom cu facilitati de service din Romania al Ferrari si se desfasoara pe o suprafata totala de 2.800 mp structurata in trei niveluri.

La parter, pe o suprafata de 350 mp sunt situate showroom-ul Ferrari, centrul de service si zona "Ferrari Store". Centrul de service poate primi maxim patru masini simultan, fiind echipat cu trei rampe mecanice si una pentru diagnosticare. Subsolul este reprezentat de un spatiu dedicat proprietarilor de autovehicule Ferrari, numit "Car Sitting", unde pot fi parcate in conditii speciale autovehiculele pe timp de iarna.

Forza Rossa vinde automobile Ferrari pe piata din locala inca din luna aprilie 2007. "La momentul actual, in Romania exista circa 60 de masini Ferrari, insa 90% dintre acestea sunt second-hand sau cumparate de la alte reprezentante din strainatate", a mai spus Roxana Valcu.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri