eBay vrea sa incheie o intelegere cu General Motors, prin care acestia din urma sa-si dea acordul cu privire la adaugarea altor producatori de automobile certificati in lista de masini sau camioane de vanzare de pe site, relateaza Automotive News.

Cele doua companii sus-mentionate au semnat, in februarie anul curent, un acord prin care retailer-ul online a permis celor 3.900 de dealeri GM din Statele Unite sa-si puna in vanzare autovehiculele pe website.

In prezent, eBay doreste sa colaboreze si cu alti producatori auto, ale caror nume nu au fost mentionate de catre vicepresedintele eBay Motors, Rob Chesney, acesta adaugand ca, pana la sfarsitul anului, va exista o situatie clara in aceasta privinta.

In urma afacerii incheiate intre site-ul eBay si General Motors, primele automobilele certificate pentru a fi scoase la vanzare in spatiul online se vor lista pana la sfarsitul lunii iunie.

eBay Motors a fost infiintat in anul 2000, iar oficialii site-ului automobilistic afirma ca acesta a generat 18 miliarde de dolari (11,5 miliarde euro) anual, in valori tranzactionate, scrie Automotive News.

eBay a afisat o crestere a profitului net trimestrial de 22%, depasind media estimarilor Wall Street, pe fondul schimbarii metodei de evaluare a preturilor, care a majorat numarul de inscrieri la licitatiile pe Internet si a sustinut cresterea veniturilor.

Profitul net din primul trimestru al anului a crescut la 459,7 milioane dolari (296,2 milioane euro), echivalent cu 34 centi/actiune, sustinut de rascumpararea a 3% din actiuni, comparativ cu nivelul de anul trecut, de 377,1 milioane dolari (242,9 milioane euro) sau 27 centi/actiune.

Veniturile au avansat cu 24%, la 2,19 miliarde dolari (1,41 miliarde euro).

In schimb, General Motors a afisat o pierdere neta de 3,25 miliarde dolari (2,09 miliarde euro) in primul trimestru din an, adica 5,74 dolari/ actiune.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri