Hyundai va produce incepand cu 2011, in Rusia, un model low-cost pentru a concura modelul Logan al Dacia-Renault. Oficialii coreeni analizeaza comercializarea modelului atat in statele emergente, cat si pe pietele din vestul Europei.

"Acesta va fi un model complet nou pe care il vom comercializa in principal in state emergente cum ar fi Rusia, China si Coreea. Il putem numi adversarul Logan", a declarat presedintele Hyundai Motor Europa, Kun-Hee Ahn.

Productia noului model va incepe la jumatatea anului 2010, in China si Coreea, iar un an mai tarziu si in Rusia, in fabrica de langa orasul Sankt Petersburg.

Reprezentantii Hyundai analizeaza cai pentru a vinde vinde modelul si in vestul Europei.

Si compania Honda Motor a anuntat ca va lansa un nou autoturism hibrid low-cost pe piata din Japonia, America de Nord si Europa la inceputul anului 2009, urmarind sa depaseasca Toyota in cursa de productie a autoturismelor ecologice.

De asemenea, Renault-Nissan si producatorul indian de automobile Bajaj Auto au anuntat ca vor forma o companie cu capital mixt menita a dezvolta un model de masina low-cost, cu un pret de pornire de 2.500 dolari.

Nou-creata companie va fi detinuta in proportie de 50% de catre Bajaj Auto, 25% de catre grupul francez Renault si 25% de catre fabricantul nipon de automobile Nissan.

Noul model de automobil a fost numit ULC si va avea drept tinta atragerea de clienti pe piata indiana a automobilelor, aflata in plina expansiune.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri