Mazda Romania si-a revizuit tinta de vanzari pentru acest an in crestere pana la 2.500 de unitati, dupa ce in numai cinci luni de la inceputul anului, a atins volumul de vanzari realizat pe intreg parcursul anului 2007, respectiv peste 1.000 de unitati, au anuntat oficialii companiei.

In perioada ianuarie - mai 2008, Mazda a vandut in Romania 1.109 vehicule, ceea ce reprezinta o crestere de 397% fata de aceeasi perioada a anului anterior, potrivit reprezentantilor companiei. Cele mai bine vandute modele in primele cinci luni ale anului au fost Mazda3 (374 unitati), Mazda2 (352 de unitati), Mazda CX-7 (158 de unitati) si Mazda6 (154 unitati).

"In acest context, am revizuit obiectivul de vanzari stabilit pentru 2008, de la 2.000 la 2.500 de unitati", a anuntat Cristian Rigu, Country Manager Mazda in Romania, citat de NewsIn.

In cursul lunii mai, Mazda a vandut in Romania 216 unitati, cu 213% mai mult decat in perioada similara a anului 2007. Cel mai vandut model a fost Mazda2, detinatoarea titlului «World Car of the Year 2008», cu 70 de unitati comercializate, urmata de Mazda3, cu 59 de unitati vandute.

Mazda vrea sa vanda pe piata autohtona intre 6.500 si 8.000 de masini in anul 2015, prin extinderea retelei de distributie, care va ajunge la 30 de show-room-uri pana in acel an, a declarat directorul Mazda Romania.

Obiectivul Mazda Romania pentru anul 2008 este de a creste reteaua de distributie la 20 de show-room-uri, acestea urmand sa fie pozitionate in marile orase, precum Galati, Ploiesti si Craiova. Reprezentantul Mazda a precizat ca extinderea retelei de show-room-uri vizeaza punctele de acces in orase, datorita traficului intens si al vizibilitatii sporite.

In prezent, Mazda face vanzari in Romania prin intermediul a zece dealeri prezenti in Bucuresti, Constanta, Iasi, Braila, Focsani, Cluj-Napoca, Sibiu, Pitesti, Timisoara si Brasov.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri