Retailer-ul de automobile Casa Auto Bucuresti , dealer Mercedes-Benz, smart, Dodge, Chrysler, Jeep, estimeaza anul acesta afaceri de 110 milioane de euro, in crestere cu 46,6% fata de anul 2007, cand a inregistrat o cifra de afaceri de 75 de milioane de euro.
“Cifra de afaceri anul trecut a fost de 75 de milioane de euro, iar anul acesta va ajunge la 110 milioane de euro”, a declarat, pentru Wall-Street, Ioan Raducanu, directorul general al Casa Auto Bucuresti.

Casa Auto Bucuresti si-a propus anul acesta comercializarea a 2.000 de masini, din care 690 autoturisme si 1.310 utilitare. Anul trecut, compania a vandut 1.200 de unitati, din care 550 autoturisme si 650 autoutilitare.

Directorul general al Casa Auto Bucuresti a mai spus ca in primul trimestru din 2009 va fi gata un showroom Mercedes in nordul Bucurestiului pe DN 1, a carei investitie se ridica la 6,5 milioane de euro. De asemenea, o unitate de service cu o capacitate de 110 masini pe zi va fi construita pe inelul de centura al Bucurestiului, investitie de 10 milioane de euro, care va fi gata la sfarsitului lui 2009.

Un alt proiect este mall-ul TiriacAuto din vestul Bucurestiului, care va avea trei showroom-uri, unul cu marcile Mercedes-Benz, smart, Dodge, Chrysler, Jeep, un alt showroom cu marcile Ford si Jaguar, precum si un showroom cu Mitsubishi si Hyundai. Mall-ul auto va fi gata la sfarsitul lui 2009. Investitia in cele trei showroom-uri si un service va fi de 40-50 de milioane de euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri