Producatorul auto Chrysler a lansat un nou serviciu care permite consumatorilor sai sa achizitioneze un sistem wireless in-car, numit “Uconnect”, ca parte a unui program de upgrade pentru autovehiculele care fac parte din reteaua de distributie a dealerilor Chrysler, Dodge si Jeep din Statele Unite, anunta Wall Street Journal.
Serviciul Uconnect va fi disponibil incepand din luna august a acestui an. Toti pasagerii care au dispozitivul Wi-Fi activat vor putea sa acceseze separat acest serviciu oriunde exista acoperire de telefonie mobila.

In ultimii ani tehnologia s-a dezvoltat intr-atat incat sistemele GPS sau DVD playerele au devenit niste ustensile indispensabile pentru masini.

Sistemul oferit de Chrysler este dotat cu echipament wireless si bluetooth, astfel incat orice utilizator sa se poata folosi de Internet prin telefonul sau mobil sau prin iPod.

Totodata, acesta garanteaza navigare Internet la viteze mari, precum si aplicatii efectuate in timp real care pot fi controlate prin inregistrare vocala sau prin touch screen.

De asemenea, serviciul permite si conectarea la Internet a laptopurilor din masina respectiva, prin folosirea unei retele de telefonie mobila.

Deocamdata, compania nu a dezvaluit numele companiei care va oferi acces la Internet si nici nu a dezvaluit lista de preturi pentru disponibilitatea acestui serviciu.

Chrysler Holding LLC produce si vinde marcile Chrysler, Dodge si Jeep, si detine Chrysler Financial Services, care furnizeaza servicii financiare pentru aceste masini in regiunea NAFTA.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri