Toyota Motor Corp, cel mai mare producator mondial de autovehicule, va inlocui productia autovehiculului sport utilitar (SUV) Highlander cu modelul hibrid Prius, din cauza consumului mic de combustibil al acestuia, in cadrul unei noi fabrici din Mississipi (SUA), arata Reuters, citat de NewsIn.
In raport se anunta si posibila suspendare a activitatii pe o perioada de minim sase luni, in doua centre de productie din Indiana, unde in prezent sunt fabricate modelele Tundra pickup si Sequoia SUV. Productia celor doua modele va scadea cu 50,000 de unitati anual, datorita reducerii cererii, conform unor surse oficiale.

In aceasta perioada, Toyota va spori flexibilitatea liniei de productie, in vederea constructiei de noi modele.

Decizia luata de Toyota ar putea insemna ca productia in cadrul viitoarei fabrici din Mississipi va incepe dupa 2011. Cu toate acestea, nu exista declaratii oficiale din partea companiei Toyota privind acest raport.

Scaderea vanzarilor de autovehicule cu un consum ridicat de combustibil, cauzata de scumpirea petrolului, a facut ca vanzarile Toyota sa scada cu 6 procente in acest an, pe piata americana, cea mai mare piata de desfacere pentru companie. Vanzarea autovehiculelor mari a scazut cu 12,5%, afectand activitatea fabricilor din Indiana si Texas.

In aceste conditii, Toyota incearca sa faca fata cererii mari pentru modelul Prius, un hybrid care foloseste energia pierduta prin franare pentru a alimenta un motor electric.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri