Tiriac Autorulate, companie care comercializeaza masini rulate din august 2007, a inregistrat in primul semestru al anului o cifra de afaceri de 6,5 milioane euro (23,4 milioane lei), iar pentru al doilea semestru din 2008 firma estimeaza afaceri in crestere cu peste 50%.
“In primul semestru din 2008, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 23,4 milioane lei, estimand o crestere cu peste 50% in cel de-al doilea semestru al anului”, a declarat, pentru Wall-Street, directorul general Tiriac Autorulate, Miodrag Stanoievici.

Cele mai cautate marci second-hand la Tiriac Autorulate sunt Ford, Renault si Dacia, a mai spus Stanoievici.

Potrivit companiei, “clientii Tiriac Autorulate isi doresc masini rulate cu o varsta de pana la 3-4 ani, avand garantie tehnica postvanzare de 12 luni si garantie legala a originii”.

Autoturismele cu 4 usi sunt mai cautate iar proportia celor care opteaza intre motorizarea diesel si cea pe benzina este aproximativ egala.

“In general, clientii nostri prefera modelele germane si franceze, precum si marca nationala, trend caracteristic intregii piete auto second hand din Romania, cu mentiunea ca sesizam o orientare crescanda si catre masinile koreene si japoneze”, a adaugat oficialul companiei de masini rulate.

Firma ofera posibilitatea de a schimba vechea masina cu un alt autoturism, diferenţa putând fi achitată în numerar, pe credit sau leasing.

Tiriac Autorulate face parte din Grupul TiriacAuto, divizia holdingului care detine importatorii marcilor Ford, Hyundai, Mitsubishi, Jaguar si Land Rover, cu afaceri de 900 milioane euro in 2007.

Grupul Tiriac este unul dintre cei mai marii jucatori pe piaţa de business din Romania, avand activitati in domenii precum cel auto, imobiliar si aerian.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri