Weltauto, marca sub care Porsche Romania isi desfasoara activitatile de rascumparare si vanzare de automobile second-hand, a inregistrat in primul semestru vanzari in crestere cu 72% fata de aceeasi perioada a anului 2007, de 1.086 de autovehicule de ocazie.
Marca Weltauto a incheiat anul trecut cu un total de 1.361 de unitati vandute si 1.538 de unitati achizitionate de pe piata romaneasca de autovehiculelor de ocazie.

Weltauto si-a inceput activitatea pe piata auto din Romania la sfarsitul anului 2004 prin centrul pilot al marcii, Porsche Bucuresti Nord.

Marca Weltauto are in momentul de fata un numar de 18 parteneri in tot atatea locatii din tara.

Marca Weltauto isi propune ca pana la sfarsitul anului sa dezvolte o retea formata din 25 de parteneri, un numar de 6.000 de contracte de vanzare si achizitie si un stoc permanent de 600 de autovehicule la nivelul intregii tari.

Alti trei parteneri se vor alatura in viitorul apropiat, in mod oficial retelei de dealeri Weltauto: Midocar in Bucuresti, Tess la Brasov si Open Service la Iasi.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri