Producatorul de piese auto Compa Sibiu (CMP) a afisat in prima jumatate a acestui an un profit net de 4,33 milioane lei (1,18 milioane euro), cu 40% mai mic decat in intervalul echivalent din 2007, in timp ce afacerile companiei au urcat cu 11,5%, potrivit NewsIn.

In primele sase luni ale anului trecut, Compa Sibiu a afisat un profit net de 7,28 milioane lei. Cifra de afaceri a companiei a urcat cu 11,5%, la 171,06 milioane lei (46,6 milioane euro) in primul semestru din 2008, comparativ cu aceeasi perioada din 2007, cand afacerile sale s-au cifrat la 153,4 milioane lei.

Diminuarea profitului din primul semestru al acestui an vine pe fondul adancirii cu 50% a pierderilor financiare, de 4,08 milioane lei, fata de 2,7 milioane lei cat avusese in primele sase luni ale anului trecut.

Un alt factor care a dus la scaderea profitului a fost raportul inegal dintre cresterea veniturilor si cea a cheltuielilor. Astfel, Compa Sibiu si-a sporit veniturile totale cu 12%, in primul semestru din acest an, la 176,8 milioane lei (48,17 milioane euro), in vreme ce cheltuielile totale au crescut cu 14,5%, la 170,9 milioane lei (46,56 milioane euro).

In prima jumatate a anului trecut, compania a avut venituri totale de 157,8 milioane lei, in timp ce cheltuielile s-au cifrat la 149,2 milioane lei.

Compa Sibiu are un capital social de 21,88 milioane lei (6,15 milioane euro), divizat in 218,8 milioane actiuni cu o valoare nominala de 0,10 lei. Actionarul majoritar al companiei este Asociatia Compa SA, care detine 54,6% din totalul actiunilor.

Valoarea de piata a societatii este de 192,56 milioane lei (54,13 milioane euro), conform ultimei cotatii de 0,88 lei, stabilita in cadrul sedintei de tranzactionare de marti. Titlurile Compa Sibiu se tranzactioneaza la categoria a doua a Bursei de Valori, sub simbolul CMP.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri