Vanzarile Autoitalia, importatorul marcilor auto FIAT, Alfa Romeo, Lancia, Ssang Yong si Maserati in Romania, au crescut in primele sapte luni ale anului la 10.117 de unitati, cu 22% mai mult decat in aceeasi perioada din 2007, potrivit datelor furnizate Wall-Street de companie.
„Cu 2.029 de unitati comercializate, AutoItalia Group a atins in luna iulie 2008 un record absolut de vanzari, cresterea fata de aceeasi luna a anului 2007 fiind de 27%”, au declarat reprezentantii companiei.

Marca cu cele mai mari vanzari in intervalul ianuarie-iulie 2008 a fost Fiat, cu 5.936 de automobile comercializate, in crestere cu 19% fata de 2007, urmata de marca Fiat Professional, cu 3.913 de vehicule utilitare comercializate.

Cresterea pe segmentul de vehicule utilitare fiind de circa 31%.

„Luna iulie a fost cea mai buna luna de pana acum in privinta vanzarilor de autoturisme Fiat,1467 de unitati, cu peste 60% mai mult decat in iulie 2007 si cu 22% mai mult fata de iunie 2008”, au mai spus reprezentantii companiei.

Fiat Autoturisme a atins si cea mai mare cota de piata lunara in iulie, de 4,97% din total piata (fata de 2,91% in iulie 2007). In topul vanzarilor in iulie s-au situat modelele Linea (278 unitati), Grande Punto (280 unitati), Fiat Bravo (130 unitati) si Doblo Panorama (216 unitati).

Vanzarile pe segmentul de lux au avansat cu 155%, Maserati livrand in acest an pe piata interna 23 de unitati in primele sapte luni.

Marca Lancia a comercializat 23 de masini in primele sapte luni din 2008, in crestere cu circa 44% fata de perioada similara din 2007.

Compania a inregistrat o scadere a vanzarilor in primele sapte luni, de 19%, pentru marca Alfa Romeo la 114 unitati, iar in cazul marcii sud-coreene Ssang Yong scaderea a fost de 30%, fiind vandute 108 de unitati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri