Michelin Romania, parte a Grupului Michelin, lider mondial in domeniul anvelopelor, estimeaza anul acesta o cota de piata in crestere de la 30% la 31-32% din piata de anvelope din Romania.
“Produsele Michelin reprezinta circa 30% din piata de anvelope din Romania. Speram ca cota de piata sa crestem anul acesta cu unu-doua procente”, a declarat, pentru Wall-Street, Jean-Marc Gebhart (foto), presedintele Michelin Romania si statele balcanice.

Michelin a inregistrat in 2007 in Romania afaceri de 340 milioane euro, in crestere cu aproximativ 11% comparativ cu rezultatul de 306,8 milioane de euro din anul precedent.

Compania Michelin, prezenta in Romania din 2001, detine trei uzine Victoria Floresti (anvelope pentru autoturisme si camionete), Silvania Zalau (anvelope de camion si industriale) si Romsteel Cord Zalau (cord metalic - componenta esentiala pentru realizarea carcaselor de anvelope), sediul central de la Bucuresti si reteaua de distributie si service, Eurotyres.

Uzina de la Floresti produce marcile Michelin, BF Goodrich, Kormoran sau Kleber.

Grupul Michelin produce si comercializeaza anvelope pentru orice tip de vehicul, de la autoturisme pana la avioane si de la biciclete si motociclete la utilaje de teren, escavatoare de mare tonaj, camioane si navete spatiale.

Activitatea grupului include si servicii de suport, prin intermediul ViaMichelin.com, publicarea de ghiduri de calatorie, de hoteluri, de restaurante, harti si atlase rutiere.

Cu sediul in Clermont-Ferrand, Franta, Michelin este prezent pe 5 continente, in 170 de tari, are 129.000 de angajati si coordoneaza 68 de unitati in toata lumea.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri