Producatorul de motociclete Harley-Davidson a afisat o scadere cu 37% a profitului din trimestrul al treilea, deoarece scaderea vanzarilor din Statele Unite s-a propagat pe principalele piete din Europa, relateaza Reuters.
Harley a avut un profit net de 166,5 milioane dolari, respectiv 71 centi/actiune, in trimestrul al treilea, in scadere fata de 265 milioane dolari, sau 1,07 dolari/actiune, in aceeasi perioada de anul trecut. Vanzarile companiei producatoare de motociclete au scazut cu 7,7%, la 1,42 miliarde dolari, anunta NewsIn.

Compania cu sediul in Milwaukee (SUA) si-a revizuit in scadere si estimarile privind castigurile pe 2008 si a anticipat ca acestea se vor situa intre 3 si 3,10 dolari/actiune, in scadere fata de marja anterioara, cuprinsa intre 3 si 3,18 dolari/actiune.

"Date fiind tendintele din vanzarea cu amanuntul, ne confruntam cu un mediu agresiv si care ar putea sa ne duca la revizuiri ulterioare ale estimarilor de castig, daca vanzarile din SUA vor scadea in continuare", afirma, intr-o nota adresata investitorilor, analistul Greg Badishkanian de la grupul financiar Citi.

Livrarile Harley au scazut cu aproape 14% in trimestrul al treilea, comparativ cu aceeasi perioada din 2007, in contextul in care accentuarea turbulentelor de pe pietele internationale i-a descurajat pe clienti sa cumpere celebrele motociclete, al caror pret este cuprins intre 7.000 si 30.000 dolari.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri