Mazda lanseaza luna aceasta versiunea facelift a modelului pick-up BT-50 in Romania, dupa lansarea in Europa, la preturi cuprinse intre 14.697 euro si 24.193 euro fara TVA.
Obiectivul Mazda este de a vinde 250 de unitati BT-50 in 2009, valoare care ar reprezenta o cota de piata de 8,33% din segmentul pick-up. Din totalul de 250 de unitati prognozate pentru anul viitor, un procent de 90% va fi reprezentat de versiunea de caroserie double cab (cu 4 usi).

Noul model dispune de un motor 2.5l MZR diesel supra-alimentat, 4 cilindri in linie, cu o putere de 105kw (143 CP).

Noua versiune a pick-up-ului japonez aduce un design nou, se prezinta cu faruri si lampi spate redesenate, un design complet nou pentru spoilerul fata si bara de protectie spate, praguri laterale noi din otel inoxidabil si jante noi din aliaj de 16 inci.

BT-50 facelift este disponibil in 3 versiuni de caroserie: Regular (doua portiere si doua locuri), Rap Cab (patru locuri si patru portiere - cele din spate cu deschidere spre inapoi) si Double Cab (patru portiere si cinci locuri).

Mazda ofera trei nivele de echipare pentru acest model (CE, TE si GT), precum si o serie de accesorii suplimentare (hardtop pentru carosarea benei, bare de protectie din otel inoxidabil, carlig de remorcare, echipamente pentru bena etc.).

Segmentul modelelor pick-up in Romania a urmat trendul crescator al pietei auto in general. In 2005 se inregistrau 919 unitati comercializate, in timp ce prognoza pentru 2009 este de 3.345 de autovehicule.

Mazda a comercializat in Romania in primele 9 luni ale anului, 2.073 de vehicule, depasind volumul inregistrat in perioada 2005-2007.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri