Mercedes-Benz Romania estimeaza vanzari de 300 unitati anul acesta si 600 unitati in 2009 pentru SUV-ul GLK si se asteapta la o cota de 12% pe segmentul SUV-urilor compacte, a declarat, pentru Wall-Street, Valeriu Zaharia, sales&marketing manager Mercedes-Benz Cars - Mercedes-Benz Romania.
“Pentru Noul Mercedes-Benz GLK, ne asteptam pana la sfarsitul acestui an la un volum de 300 de unitati comercializate, iar pentru 2009, la 600 de unitati vandute. De asemenea, in cazul noului GLK ne asteptam la o cota de 12% pe segmentul SUV-urilor compacte. Pana in acest moment, GLK a inregistrat 50 de comenzi”, a precizat Zaharia.

Noul GLK, lansat oficial pe plan local la jumatatea lunii octombrie, dispune de doua motorizari pe benzina si una diesel.

Versiunea diesel GLK 320 CDI 4MATIC are un motor in 6 cilindri de 165 KW (224 CP) si un pret de 38.500 euro fara TVA.

Modelele pe benzina GLK 280 4MATIC de 231 CP si GLK 350 4MATIC de 272 CP, au un pret de 36.480 fara TVA, respectiv 38.480 euro fara TVA.

SUV-ul GLK dispune de tractiune integrala si de transmisie automat, 7-trepte, 7-G-TRONIC.

“Calendarul lansarilor Mercedes-Benz la nivel global, dar si in Romania, se bazeaza pe modul in care piata autovehiculelor evolueaza, pe dinamica acesteia, dar in primul rand pe nevoile consumatorilor. Astfel, Mercedes-Benz, in functie de preferintele clientilor sai, va lansa noi modele pentru diferite clase, care vor fi anuntate in perioada urmatoare”, a mai spus oficialul Mercedes.

Vanzarile Mercedes-Benz in Romania au crescut cu 28% in primele noua luni ale anului, la 2.279 de unitati. Cele mai vandute modele in primele noua luni au fost Clasa C cu 592 unitati, crestere de 20%, Clasa E cu 350 unitati, avans de 38% si ML cu 345 unitati livrate, crestere de 7%.

Anul trecut au fost livrate in Romania 6.903 de autovehicule Mercedes-Benz, reprezentand o crestere de 65% fata de 2006.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri