In ciuda crizei, Maserati are in continuare clienti interesati in Romania, pentru lunile februarie-martie anul viitor, avand deja 3 comenzi platite pentru GT S.
"Unul dintre ele este pentru un client care abia in iunie i-a venit GT-ul comandat in ianurie. Cum a vazut GT S-ul, a venit si l-a cumparat. GT-ul e alb cu rosu interior si GT S-ul l-a configurat rosu cu interior alb si aproape aceleasi optiuni, dar a mai adaugat senzori de pe fata caci GT-ul nu le avea, telefon, etc", a precizat Costache.
Timpul de asteptare pentru un model Maserati este intre 4-8 luni, iar cel mai dorit model Maserati este GranTursimo S.
Anul acesta, Auto Italia Group, importatorul Maserati pe piata locala, a adus in Romania noul Quattroporte.
"Vom termina anul acesta cu 35-36 de livrari si vreo 10 comenzi pentru anul viitor. In total noi am importat putin peste 100 de unitati si mai sunt vreo 20-30 aduse din afara (majoritatea sunt second-hand-uri)", a adaugat Costache.
Auto Italia Group a comercializat anul trecut 22 de unitati noi si doua unitati second-hand, in timp ce numarul contractelor incheiate a fost de 43 de unitati, in 2006 a vandut 16 unitati, iar in 2005 a livrat 11 masini. In 2004, au fost 18 livrari si in 2003 au fost livrate 6 unitati, showroom-ul fiind deschis in luna septembrie.
Lansarea unui model Maserati pe piata romaneasca poate ajunge la 75.000 euro, aceasta fiind suma necesara evenimentului prin care Maserati GT a fost primit anul trecut in Romania.
Auto Italia a semnat la sfarsitul lui 2002 acordul de distribuitor unic al marcii Maserati.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: