Toyota Motor Corp, cel mai mare producator de autoturisme din lume, ar putea sa isi revizuiasca in scadere cu 7% tintele pentru vanzarile din 2009, la mai putin de 9 milioane de masini, potrivit cotidianului japonez Chunichi Shimbun, citat de Reuters.
Fara sa citeze surse, publicatia japoneza a anuntat ca vanzarile Toyota vor continua probabil sa scada anul viitor, in contextul diminuarii accentuate a cererii de autovehicule, ce se intinde din Statele Unite pana pe piete emergente, cum ar fi China.

Toyota, care a socat investitorii luna aceasta diminuandu-si semnificativ tinta de profit pe anul fiscal actual, a precizat ca la sfarsitul lunii viitoare va anunta si noile estimari pentru vanzari, scrie NewsIn.

In august, producatorul de automobile revizuise in scadere cu aproape 7% estimarile pentru vanzari, la 9,7 milioane de autovehicule de la 10,4 milioane de masini, dupa ce scumpirea carburantilor a afectat cererea de masini mari si camionete de pe piata nord-americana.

Din august pana in prezent, inasprirea creditarii si accentuarea problemelor economice au lovit peste asteptari cererea din Europa si au franat cresterea rapida din China, India si Rusia, precum si pe alte piete.

Grupul Toyota, care include Daihatsu Motor si producatorul de camioane Hino Motors, a vandut anul trecut 9,3 milioane de vehicule, dar estimarile pentru vanzarile din acest an sunt pesimiste, in contextul in care Toyota incetineste sau diminueaza productia la uzinele din mai multe piete.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri