Vanzarile BMW, cel mai mare producator de automobile din clasa premium, au scazut cu un sfert in noiembrie, in contextul in care pana si consumatorii cu venituri mai mari au inceput sa fie mai precauti in a cumpara, din cauza crizei financiare, relateaza Reuters.
Vanzarile totale ale grupului au scazut cu 25,4%, la 96.570 vehicule, in timp ce vanzarile marcii BMW s-au redus cu 26,2%.

De asemenea, vanzarile automobilelor Mini au scazut cu 20,8%, iar marca Rolls-Royce s-a vandut cu 18,5% mai putin, fata de aceeasi perioada a anului trecut, informeaza NewsIn.

Vanzarile grupului din primele 11 luni din 2008 au scazut cu 1,8%, la 1,3 milioane vehicule.

In urma anuntului, actiunile BMW s-au depreciat cu 4,8%, la 19,655 euro/actiune, in timp ce indicele DJ Stoxx al industriei auto europene scadea cu 3,9%.

Industria auto globala se confrunta cu o scadere masiva a vanzarilor, in contextul in care consumatorii sunt ingrijorati din cauza disponibilizarilor in masa aduse de criza economica.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri