BMW Grup a vandut in Romania, in intervalul ianuarie-noiembrie 2008, 2.247 automobile in crestere cu 1,7% fata de primele 11 luni ale anului 2007 cand producatorul de autoturisme a comercializat 2.210 unitati, a declarat purtatorul de cuvant al grupului, Alex Seremet.

Potrivit purtatorului de cuvant al BMW Grup, in luna noiembrie a anului in curs, vanzarile BMW au scazut cu mai mult de 50% fata de perioada similara a anului trecut. Astfel, totalul automobilelor comercializate in luna noiembrie a 2008 a fost de 138 unitati, pe cand in luna similara din 2007, BMW Grup Romania a inregistrat un total al vanzarilor de 315 automobile pe piata autohtona.

Si in luna octombrie 2008, BMW a inregistrat o scadere a vanzarilor pe plan national fata de octombrie 2007, comercailizand un numar de 206 automobile fata de un numar de 322 automobile livrate in octombrie 2007, anunta NewsIn.

La nivel mondial, vanzarile totale ale grupului au scazut cu 25,4%, la 96.570 vehicule, in timp ce vanzarile marcii BMW s-au redus cu 26,2%. De asemenea, vanzarile automobilelor Mini au scazut cu 20,8%, iar marca Rolls-Royce s-a vandut cu 18,5% mai putin, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Vanzarile grupului din primele 11 luni din 2008 au scazut cu 1,8%, la 1,3 milioane vehicule. In urma anuntului, actiunile BMW s-au depreciat cu 4,8%, la 19,655 euro/actiune, in timp ce indicele DJ Stoxx al industriei auto europene scadea cu 3,9%.

Industria auto globala se confrunta cu o scadere masiva a vanzarilor, in contextul in care consumatorii sunt ingrijorati din cauza disponibilizarilor in masa aduse de criza economica.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri