Grupul Volkswagen a comercializat anul trecut 6,23 milioane vehicule, in crestere cu 0,6% fata de anul 2007, cand a vandut 6,19 milioane unitati.
“Grupul Volkswagen a livrat mai multe vehicule decat oricand in 2008, un an destul de dificil. Cu o crestere pe piata mondiala si pe pietele majore, inclusiv Germania si Statele Unite ale Americii, am extins pozitia noastra in continuare”, a declarat Prof. Dr. Martin Winterkorn, presedinte al consiliului de management al Volkswagen AG.

In Germania, Grupul Volkswagen a livrat 1,06 milioane de vehicule, fata de 1,05 milioane in 2007, cu o crestere de 0,4%.

Cota de piata a crescut cu 0,9 puncte procentuale, pana la 33,6%.

In China, Grupul Volkswagen a vandut 1,02 milioane de vehicule (910.500 unitati in 2007; cu o crestere de 12,5%).

Brazilia, cea de-a treia cea mai mare piata, a livrat 633.300 unitati (581.300 unitati in 2007), reprezentand o crestere de 8,9%.

In Europa Centrala si de Est, VW a livrat 556.600 de vehicule in crestere cu 12%, din care 131.300 de vehicule au fost vandute pe piata din Rusia (+62,2%).

Grupul Volkswagen a inregistrat in India un procent de 47,2%, in crestere, pana la 18.800 de vehicule livrate.

Pe piata europeana, Grupul Volkswagen a livrat un total de 3,5 milioane de vehicule, cu 2,1% mai putin decat in 2007. Circa 1,92 milioane au fost livrate in Europa de Vest cu exceptia Germaniei (-6,9%).

In ciuda conditiilor dificile Volkswagen a avut un an bun in SUA, cu 314.500 de vehicule vandute (-4.5%).

Marca Volkswagen a raportat un nou record in anul 2008 cu 3,67 milioane vehicule livrate la nivel mondial. Volkswagen Autovehicule Comerciale a livrat 503.000 de vehicule (+2,9%).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri