Mazda a lansat in Romania in parteneriat cu UniCredit Leasing primul sau serviciu de finantare de pe piata locala, denumit Mazda Finance.
“Unul dintre obiectivele Mazda in Romania este de a dezvolta serviciile destinate cumparatorilor. Impreuna cu UniCredit Leasing, companie cu experienta financiara extinsa locala si internationala, facilitam accesul potentialilor clienti la finantare, intr-un context extrem de dificil al creditarii”, a declarat Cristian Rigu, country manager Mazda.

Noul serviciu Mazda ofera conditii de finantare pentru toata gama de modele.

“Solutia faciliteaza accesul la leasing cu o dobanda anuala de 2,99%, una dintre cele mai mici de pe piata in acest segment. Serviciul de finantare integreaza si beneficiul unei asigurari facultative gratuite pentru autovehicule - CASCO, pe o perioada de un an”, au declarat reprezentantii companiei.

Contractele incheiate trebuie sa se intinda pe o perioada cuprinsa intre 3 si 5 ani si presupun un avans minim de 20% din valoarea finantata. Solutia lansata de companie este valabila pana la 31 martie 2009.

Obiectivul Mazda pentru 2009 este de a obtine in Romania o cota de piata de 1,5%, pentru segmentul de autovehicule de import, ceea ce ar echivala cu o crestere de 0,3 puncte procentuale fata de anul trecut.

In 2009 vor fi inaugurate patru noi showroom-uri in Arad, Oradea si doua in Bucuresti, numarul punctelor de vanzare Mazda ajungand la 20.

Anul trecut, Mazda a comercializat in Romania 2.537 de autovehicule, o crestere cu 147% fata de anul anterior, cand s-au vandut 1.028 de vehicule.

Modelele care au totalizat cele mai mari vanzari au fost Mazda3 (cu 840 de unitati) si Mazda2 (cu 812 unitati). Alte modele care au contribuit semnificativ la vanzarile din 2008 au fost Mazda6 (cu 425 unitati) si CX-7 (cu 333 unitati).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri