Cei 12 constructori principali de autoturisme din Japonia vor disponibiliza cel putin 25.000 de angajati in anul financiar aprilie 2008 - martie 2009 si au redus productia la nivel mondial cu 3 milioane unitati fata de obiectivele initiale.
Toyota, Honda, Nissan, Mitsubishi Motors, Mazda si ceilalti constructori niponi vor sa concedieze pana in luna martie circa 25.000 de angajati, interimari sau cu contracte pe durata determinata, din fabricile japoneze, potrivit datelor prezentate luni de agentia japoneza Jiji. Cei mai multi angajati si-au parasit deja locurile de munca, informeaza AFP, citat de NewsIn.

Reducerea efectivelor urmeaza unei scaderi puternice a productiei, ce a devenit esentiala pentru a diminua nivelul stocurilor si pentru a ajusta oferta la cererea din ce in ce mai slaba.

Numarul vehiculelor japoneze fabricate pe plan international va fi cu 3 milioane de unitati sub cel anuntat la inceputul anului financiar, potrivit Jiji. Toyota a coborat obiectivele anuale de productie cu 1,5 milioane unitati.

Ca si concurentele din alte tari, grupurile auto japoneze sunt victimele unei scaderi vertiginoase a vanzarilor in Statele Unite, Europa si Japonia, pe fondul fluctuatiilor pretului benzinei, recesiunii economice mondiale si preocuparilor legate de mediu.

Constructorii japonezi mai sunt afectati si de aprecierea puternica a yenului, ca urmare a crizei economice, ceea ce le afecteaza competitivitatea la nivel international.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri