Mazda Motor Corporation va lansa la Salonul Auto de la Geneva doua versiuni ale noii generatii Mazda3, Mazda3 i-stop (sistem start-stop) si Mazda3 MPS, model care va ajunge in Romania in aceasta primavara.
Noua generatie, cunoscuta in Japonia sub numele de Axela, se prezinta cu un design complet nou fata de versiunea lansata in urma cu cinci ani si ilustreaza evolutia spiritului “Zoom-Zoom”. Prima generatie Mazda3 a fost produsa in peste 2 milioane de unitati.

Sistemul i-stop este folosit cu motorul de 2,0 litri MZR DISI pentru a reduce consumul cu 12%.

Mazda3 MPS, modelul de varf al seriei Mazda3, ce ofera pasionatilor de masini sport o doza dubla din spiritul Zoom-Zoom, vine cu motorizarea pe benzina de 2,3 litri MZR DISI Turbo.

Galerie foto noua Mazda3

Noul model este mai sportiv decat varianta anterioara, prezinta un consum redus de combustibil.

Modelul reprezinta aproximativ o treime din autovehiculele Mazda comercializate anual la nivel global.

Obiectivul Mazda pentru 2009 este de a obtine in Romania o cota de piata de 1,5%, pentru segmentul de autovehicule de import, ceea ce ar echivala cu o crestere de 0,3 puncte procentuale fata de anul trecut.

Anul trecut, Mazda a comercializat in Romania 2.537 de autovehicule, o crestere cu 147% fata de anul anterior, cand s-au vandut 1.028 de vehicule.

Modelele care au totalizat cele mai mari vanzari anul tecut au fost Mazda3 ( 840 de unitati) si Mazda2 (812 unitati). Alte modele care au contribuit semnificativ la vanzarile din 2008 au fost Mazda6 (425 unitati) si CX-7 (333 unitati).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri