Criza loveste puternic masinile ieftine in Bulgaria, Dacia a inregistrat in ianuarie 2009 o scadere de 64% comparativ cu aceeasi luna din 2008, potrivit presei bulgare.
Marcile premium BMW, Mercedes si Audi au suferit mai putin raportand vanzari in scadere cu 10% anul acesta in luna ianuarie.

Acest fapt dovedeste regula ca pe timp de criza marcile low-cost sunt cele mai afectate, fiind primele care trebuie sa isi reduca cheltuielile, mai spun bulgarii.

Importatorii de vehicule noi au vandut in Bulgaria in luna ianuarie 2.300 de masini, in scadere cu 57% comparativ cu ianuarie 2008, cand au fost comercializate peste 5.380 unitati.

In luna ianuarie 2008 se inregistra o crestere de peste 25% fata de nivelul de 4.309 masini noi livrate in ianuarie 2007.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri