Mitsubishi Motors a raportat pierderi operationale de 16 miliarde yeni (165,4 milioane dolari) in primele trei luni din 2009, estimand in acelasi timp, in mod surprinzator, ca anul acesta va avea profit datorita reducerii costurilor, pentru a tempera scaderea vanzarilor, relateaza Reuters.
In aceeasi perioada a anului trecut, compania inregistrase un profit de 56,62 miliarde yeni. Analistii chestionati de Reuters estimasera pierderi de 21,4 miliarde yeni, in intervalul ianuarie-martie.

Veniturile au scazut cu 57%, la 315,4 miliarde yeni, in contextul in care productia globala a companiei a scazut cu 59% in ultimul trimestru din anul financiar 2008, anunta NewsIn.

Pentru anul financiar 2009, inceput luna aceasta, Mitsubishi Motors estimeaza un profit operational de 30 miliarde yeni si un profit net de 5 miliarde yeni, asteptand o apreciere a dolarului la 92 yeni/unitate si un euro de 116 yeni/unitate, fata de 101 yeni/dolar si 144 yeni/euro, in 2008.

Totodata, analistii au estimat pierderi operationale de 43 miliarde yeni pentru anul financiar 2009. La mijlocul lunii aprilie, producatorul auto nipon a anuntat ca va reduce cu o zi, incepand din mai, numarul zilelor lucratoare la principala fabrica din Japonia, comparativ cu aprilie.

Astfel, linia de productie pentru vehicule mari de pasageri, precum Lancer, a fabricii Mizushima din vestul Japoniei, va fi intrerupta pentru sase zile in mai, fata de cinci in aprilie. In urma acestor masuri, linia de productie va functiona timp de 12 zile in mai, a anuntat compania printr-un comunicat.

Cealalta linie de productie a fabricii Mizushima, care construieste vehicule mini, va opera in schimburi duble pentru 14 zile, in mai, la fel ca in aprilie. Compania nu a anuntat cate masini va produce lunar.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri