Dacia a comercializat, in primul semestru din acest an, la nivel european, un numar de 117.131 unitati, cu 28,6% mai mult decat realizase in perioada similara a anului trecut, reiese din datele Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA), care preia statisticile ACEA.
La nivel european, dupa primele sase luni din 2009, cota de piata a Dacia a crescut cu 45%, comparativ cu semestrul 1 2008, la 1,6%, informeaza NewsIn.

La nivelul lunii iunie, Dacia a comercializat, in Europa, 27.144 unitati, in crestere cu 58,2% fata de iunie 2008.

Cota de piata a Dacia a fost in Europa, luna trecuta, de 1,9% fata de 1,2% in iunie 2008.

Conform datelor CCFA, care preia statistici ale Asociatiei Producatorilor Europeni de Autovehicule (ACEA), Dacia este singurul brand care are o crestere de acest nivel pe primul semestru, comparativ cu perioada similara a anului trecut, in conditiile in care numai trei alte marci se afla in crestere: Hyundai (15,7%), Alfa Romeo (10,4%) si Volkswagen (0,2%).

Vanzarile de autoturisme noi din Europa au crescut cu 2,4% in iunie, sustinute de programele de prime de casare din mai multe tari ale Uniunii, marcand prima crestere inregistrata de sectorul auto, grav lovit de criza, in ultimele 14 luni, a anuntat asociatia industriala ACEA, citata de Reuters.

In primele sase luni ale anului, vanzarile de autoturisme au scazut in Europa cu 11%, care, in statisticile ACEA, include cele 27 de state ale Uniunii Europene (UE) si tarile din Asociatia Europeana a Liberului Schimb, precum Cipru si Malta.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri