Toyota Motor Corp., cel mai mare constructor auto din lume, si-a redus previziunile privind pierderea neta din acest an, in contextul in care stimulii guvernamentali au majorat cererea in principalele piete, relateaza Bloomberg.
Compania a inregistrat in primul trimestru o pierdere de 77,8 miliarde yeni (819 milioane dolari), dupa un profit de 353,7 miliarde yeni in aceeasi perioada a anului trecut, a anuntat grupul intr-un comunicat.

Analistii consultati de Bloomberg estimau, in medie, o pierdere de 184 miliarde yeni.

Vanzarile au scazut cu 38%, la 3,8 miliarde yeni, anunta NewsIn.

Pentru anul financiar ce se va incheia in martie, Toyota prevede o pierdere neta de 450 miliarde yeni (4,7 miliarde dolari), fata de estimarea anterioara, de 550 miliarde yeni, a anuntat compania intr-un comunicat.

Toyota si Honda Motor Co. si-au majorat estimarile, in contextul in care masurile luate de guverne pentru majorarea cererii au avut efect. Statele Unite, Germania, Japonia si China au oferit credite de consum, reduceri de taxe si subventii pentru inlocuirea autoturismelor vechi, in contextul in care cea mai grava criza economica din ultimele decenii a dus Chrysler LLC si General Motors Corp.in stare de faliment.

"E foarte posibil ca Toyota sa devina profitabila in urmatorul an fiscal", a declarat Hitoshi Yamamoto, director executiv al Fortis Asset Management Japan Co. "Pana in prezent, au fost destul de pesimisti".

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri