SUV-ul crossover sport Mazda CX-7 facelift va ajunge spre sfarsitul anului pe piata romaneasca, fiind disponibil si cu motorizarea diesel de 2.2 litri MZR-CD 173 CP.
In Europa, noul CX-7 se lanseaza in luna octombrie. Mazda CX-7 facelift respecta normele Euro V.

Propulsorul diesel are 173 CP, un cuplu maxim de 400 Nm si un consum mixt de 7,5l/100 km. Motorul diesel este echipat cu sistemul SCR (Single Catalytic Reduction).

Sistemul SCR purifica gazele evacuate prin pulverizarea cu AdBlue o substanta apoasa pe baza de uree dintr-un rezervor special amenajat – situate sub portbagaj – direct in fluxul de gaze din fata convertorului catalitic. Acest proces determina o reactie chimica prin care AdBlue transforma aproximativ 40% din noxe in azot – gaz inofensiv.

La exterior schimbarile includ o noua grila frontala in cinci puncte (specifica noii linii de design Mazda), faruri de ceata redesenate, elemente cromate montate de-a lungul portierelor si jante de aliaj noi de 18 si 19 inci.

Noutatile la interior includ un volan si indicatoare de bord redesenate, ornamente negre cu aspect metalic pe consola centrala, doua display-uri – unul destinat computerului de bord si unul sistemului de nagivatie, precum si scaune fata cu reglaj electric si cu optiunea de memorare a configuratiei personale.

In prezent, CX-7 are un motor pe benzina de 2,3 litri turbo 260 CP si un cuplu de 380 Nm. Acceleratia de la 0 la 100 km/h se face in 8 secunde.

Alaturi de versiunea facelift diesel a CX-7, Mazda va prezenta la Frankfurt mai multe tehnologii de mediu – sistemul i-STOP de reducere al consumului si trenul de rulare bazat pe motorul rotativ cu hidrogen fiind doar cateva.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri